Укупно приказа странице

петак, 9. децембар 2011.


„Allahu moj, ja Te molim za Tvoju ljubav, ljubav prema onima koji Tebe vole i ljubav prema djelima koja ce mi priskrbiti Tvoju ljubav. Allahu moj, ljubav koju si mi podario usmjeri prema onome sto Ti volis, ono sto si mi uskratio sto ja volim nadomjesti mi onime sto Ti volis. Allahu moj, ucini da mi ljubav prema Tebi bude draza od ljubavi prema porodici, imetku, i od hladne vode kada sam veoma zedan. Allahu moj, ucini da me Ti volis, Tvoji meleki, vjerovjesnici i poslanici i Tvoji dobri robovi. Ucini me od onih koji Te vole i koji vole Tvoje meleke, vjerovjesnike i poslanike i Tvoje dobre robove. Allahu moj, ozivi moje srce ljubavlju prema Tebi i ucini me onakvim kakvim ces Ti biti zadovoljan. Allahu moj, ucini da Te svim srcem volim i da krajnjim naporom nastojim da Te ucinim zadovoljnim mnome. Allahu moj, ucini da sva moja ljubav bude usmjerena prema Tebi i da svaki postupak koji uradim bude s ciljem da Tebi udovoljim.“
Amiiin!

Нема коментара:

Постави коментар