Укупно приказа странице

среда, 1. јун 2011.


"Poslanik sallallahu alejhi ve sellem prenosi od Uzvišenog Allaha da je rekao:

'Robovi moji, nepravdu sam zabranio Sebi i učinio je i vama zabranjenom, pa ne budite jedni prema drugima nepravedni!

Robovi moji, svi ste vi zalutali, osim onoga koga Ja uputim. Tražite da vas uputim, uputiću vas!

Robovi moji, svi ste vi gladni, osim onoga koga Ja nahranim. Tražite da vas nahranim, nahraniću vas!

Robovi moji, svi ste vi nagi, osim onoga koga Ja zaodjenem. Tražite da vas zaodjenem, zaodjenuću vas!

Robovi moji, vi griješite i noću i danju, a Ja opraštam sve grijehe. Molite me da vam oprostim, oprostiću vam!

Robovi moji, nikada nećete biti u stanju da Mi naškodite, niti ćete biti u stanju da koristite!

Robovi moji, kada bi prvi i posljednji među vama, i ljudi i džini, bili poput srca najbogobojaznijeg među vama, to nimalo ne bi povećalo Moju vlast i posjed.

Robovi moji, kada bi i prvi i posljednji među vama, i ljudi i džini, bili poput srca najrazvratnijeg među vama, to nimalo ne bi umanjilo, to nimalo ne bi umanjilo Moju vlast i posjed.

Robovi moji, kad bi i prvi i posljednji među vama, i ljudi I džini, stali na jedno polje i tražili od Mene, pa Ja svakome dao što je tražio to bi smanjilo ono što ja imam (samo) kao što igla umanji more kada se u njega uroni.

Robovi moji, vaša djela vam zapisujem, a zatim ću vam ih vjerno isporučiti. Ko nađe dobro, neka zahvali Allahu, a ko nađe drugačije, neka kori samo sebe!"

Hadis prenosi Ebu Zerr radijallahu anhu, a bilježi ga Muslim.

Нема коментара:

Постави коментар