Укупно приказа странице

понедељак, 20. јун 2011.

"Uzvišeni Allah veli: 'Ko iskaže neprijateljstvo prema nekome kome sam Ja prijatelj, najavljujem mu rat! Moj rob mi se ne može približiti ničim što bi mi bilo draže od onoga što sam mu Ja propisao da čini. Moj rob mi se približava nafilama (djelima koja mu nisu naređena, ali ih dobrovoljno izvršava) sve dok ga ne zavolim. A kada ga zavolim, bivam njegovim sluhom kojim sluša, bivam njegovim vidom kojim vidi, bivam njegovom rukom kojom prihvata i nogom kojom hodi. Ako od Mene potraži utočište, pružiću mu ga. Ni u čemu što činim ne kolebam se kao prilikom uzimanja duše Moga roba - vjernika, kome smrt nije draga, a Meni nije drago da mu se desi bilo kakva neprijatnost.'"
Hadis prenosi Ebu Hurejre radijallahu anhu, a bilježi ga Buharija.




Нема коментара:

Постави коментар